fredag den 21. september 2007

BREAKING NEWS

utroligt hvad se&hør vil bruge tid på...De har ulejliget sig med at teste toiletter for spor af narkotika. Og har fundet noget ...SKANDALE..kalder de det, at der er narko på de toiletter, hvor Vild med Dans-deltagerne har deres gang. http://jp.dk/indland/article1096592.ece
Jeg må med let blussende kinder indrømme at jeg ser programmet og nyder det. Og jeg vil også sige at jeg er skrigende modstander af narkotika og bliver snotfornærmet, hvis jeg ser nogen ryge tjald, men jeg er squ da ligeglad med at der er fundet narko dér.
Stakkels Robert Hansen, der omsider er ved at få genopbygget sit image, skal helt sikkert trækkes gennem sølet én gang til. Og hvad så, hvis det er ham...men måske mener se&hør at det gælder som doping?

En anden historie, der har fået min opmærksomhed her til morgen, er historien om en ung gravid kvinde, der blev fejlmedicineret, hvilket både hun og barnet døde af. http://jp.dk/indland/article1097298.ece

Jeg er mundlam og kan kun sige: "hvilket mareridt!"

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Heidi. :)

Jeg følger med i både din blog og Vild Med Dans - bare lige så du ikke føler du er helt alene. :) Der er jo ikke vanvittigt mange, der kommenterer herinde.

Nå ja... 2 dage tilbage... Eller... Halvanden. Du ved jo hvordan fredage er i firmariet.

Heidi sagde ...

næh, men jeg tror faktisk ikke at ret mange af dem jeg kender er de store bloggere og dermed bekendt med idéen med at efterlade en komm.

Og så tror jeg heller ikke ret mange kender til min lille beskedne blog :)