torsdag den 27. september 2007

Karriere?

Uh, det er altså lidt spændende...

Vi fik i går besked om at vores adm. direktør fratræder sin stilling pr. 01.10.07 og overdrager stolen til den nuværende salgs- og marketingdirektør (min chef). http://www.primovinduer.dk/Default.aspx?ID=5043&M=News&PID=22499&NewsID=316
Vi vidste godt at det ville ske, men anede ikke at det kom allerede nu. Stemningen har været god og i sær den afgående direktør har virket lettet.

Helt naturligt kommer jeg jo til at tænke på hvad det kommer til at betyde for mig... Jeg ser flere mulige scenarier, men det er muligvis luftkasteller. Hvad der er til at forholde sig til er virkeligheden, som ser således ud: Min chef har sindsygt travlt. Han får ikke mindre travlt eller mindre ansvar! Herefter bliver det usikkert, men man kunne forestille sig at han får brug for at ligge lidt ansvar fra sig... hvad det kan medføre, har jeg mange sjove ideer til - men afventer situationen.

men spændende er det...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hehe, det du insinuerer er et godt og sundt tegn på, at du er sulten efter mere. :) Gør digselv den tjeneste IKKE at afvente ret meget længere. Gå i stedet til din chef og sig, at du føler dig klar til mere.

Hvis han er enig, så er det jo bare en super ting. Er han IKKE enig, så er han næsten nødt til at argumentere for hvorfor han ikke synes, du er klar til mere. Og så skal du ikke sidde og blive arrig på digselv over, at du ikke tog chancen.

Vis initiativ. :)