mandag den 10. september 2007

Snart


Der er flere begivenheder på bedding, som man siger - Flere ting, der sker i nærmeste fremtid, som jeg glæder mig til:


Snart har sønnike fødselsdag og bliver 2 hele år. Han har fødselsdag den 3. oktober.

Jeg har i min evige jagt på at nyde familiesammenkomster (= undgå stress) uddelt kagemandsopgaven til min svigermor :)

Og I kan tro det har vakt glæde på begge sider. Jeg har det absolut fint med at slippe og hun går op i det med liv og sjæl; der ligger allerede en hel skuffefuld slik og venter...

Mathias er i skrap træningslejr. Han skal lære at puste lys ud (det går ret godt) og sige "to år" (det går knapt så godt).


Snart skal jeg til Århus :D

Og fest/hygge med mine super søde studieveninder. Det glæder jeg mig meget til, specielt fordi: sidste gang talte vi meget om hvor vigtigt det er at komme afsted og gøre noget for sig selv, at bruge tid på sig selv uden dårlig samvitighed. I min mund var det bare ord, jeg sagde uden at kunne gøre det rigtigt - troede jeg.

Men det viste sig at da jeg efter et lille døgn hjemmefra, kom tilbage til famililen, var sprængfyldt med energi, godt humør og mentalt overskud. Det var så FED en fornemmelse og derfor glæder jeg mig SÅ meget til at komme derop igen og give mig selv et skud tøsefnidder og godt humør.

Så glæd jer, tøser. Der er fuld knald på mig!!!

Ingen kommentarer: