tirsdag den 30. oktober 2007

NYT JOB

Ja, den er god nok.
Jeg har efter god overvejelse, megen mavepine og flere søvnløse nætter taget beslutningen om at tage i mod et jobtilbud, der er kommet ind fra sidelinien.

Derfor var jeg i går inde hos min chef og sige op.

Jeg har på ingen måde været utilfreds med mit job hos PRIMO VINDUER A/S, men blev nok fristet over måde med et job, jeg tror har større fremtidsperspektiv.

Godt nok har jeg ikke en underskrevet kontrakt endnu, men det er bare formalia. Ingen ko på isen. Skulle alt falde igennem fik jeg da også at vide i går at jeg altid kunne fortryde og komme tilbage. Rart at vide, men det skulle ikke blive nødvendigt :D

Mit nye job er hos Vejen Trælast som Marketingkoordinator. Virksomheden satser seriøst på en webshop, hvilket er det projekt jeg går ind i og glæder mig til.

Læs mere om det nye job, når jeg starter den 1. december 2007

Ingen kommentarer: