tirsdag den 20. november 2007

Julen 2007

Nu er det faktisk snart jul :D

Normalt er jeg bedøvende ligeglad. Udover at juleaften er meget hyggeligt, så bruger jeg ikke meget tid på julen. Men i år er det helt anderledes og det er selvfølgelig pga. Mathias. Vi har varmet op i de sidste 2 - 3 uger, med julemænd, nisser og julehistorier. Og han er vild med det :)

Det er nu også så hyggeligt. Snart kommer hans Faster Karina hjem og hun har bestilt Mathias til en julekage-bagedag. Så skal han rigtigt hjælpe med at ælte og lave brunkagefigurer. Vi har smugtrænet med modelérvoks.

Julen i år bliver ekstra dejlig, fordi min elskede kusine og hendes mand tager turen fra Nordfrankrig og op til os.
De holder 1 uges juleferie i Nyby. Uh, det glæder jeg mig til. Er der nogen, der ligger inde med gode idéer til udflugter vi kan tage på i julen med 2 franskmænd, er I meget velkommen til at skrive til mig.
Her er et billede af min kusine Lydie og hendes mand Bertrand. Taget under deres vielse i sommers. Og ja! Jeg ved godt vi ligner hinanden. Vi føler os også søstre og ikke "blot" kusiner. Det er faktisk sådan at hun ligner min mor mere end jeg selv gør. Lidt sjovt!
Så julen holdes hjemme hos os selv og det glæder vi os også til.
Snart går jagten ind på det perfekte juletræ, som i år er ikke så højt og temmeligt slank, så det ikke tager for meget plads. Vi skal jo alligevel være 8 i vores lille stue.
Glade dejlige jul til jer alle :)

Ingen kommentarer: