onsdag den 14. november 2007

Pia's valg

Det er pisse irriterende, men sådan er det!

I går var Pia K's valg. Uanset hvem der gik med de fleste stemmer osv. så vandt Pia det store slag i går. Endnu en tid frem til et nyt valg (og det er jo så lige dét - hvor længe går der?) skal vi finde os i at en racist sidder med vetoret for al fremskridt i Danmark.

Jeg er rystet!

Jeg er rystet over hvor mange racister, der findes og at det bliver mere og mere stuerent at være fremmedfjendsk. Enten dét eller hvor mange mennesker, der vælger at overse at de stemmer på en racist!!! Pia har sikkert slet ikke kunnet sove i nat. Hun har bare ligget og frydet sig og udtænkt hysteriske måder at tage hævn over Naser og hans udmeldinger. Pia er i den grad forsøgt mobbet ud, men hun er lige som ukrudt; hvis du ikke sørger for at det kommer helt væk fra din have, slår det bare rod igen.

Hvad stemte jeg så selv?

Jeg stemte på det Radikale Venstre (Margrethe Vestager). Jeg var i 10.000 sind helt frem til pennen blev sat på papiret. Jeg vil gerne have den blå blok til at sidde, som de jo så gør, men jeg ville gøre hvad jeg kunne for at vippe Pia at pinden. Så kunne jeg naturligvis ha' stemt på Naser, men jeg kunne tydeligt høre på de andre partiledere at de har mistet respekten for ham pga. hans skiften heste og mundlort (har da sjældent hørt så dårligt formuleret politiker før - har han været stiv i valgkampen eller...?). Derfor føler jeg mig overbevist om at selvom Ny Alliance fik en fornuftig mængde mandater, ville de få svært ved at få deres synspunkter gennemført ved forhandlinger. Jeg tror de vil blive overhørt at de andre simpelthen pga. manglende respekt. Derfor mener jeg at det vil være spild at sætte sit X ved NA og derfor valgte jeg at pege på rød blok. Ved at give dem så meget magt, som muligt, kunne de måske slippe uden om Pia K.

Nå ja, som bekendt gik det ikke sådan. Desværre!
Lad os håbe at det alligevel går...Nu, kan vi jo ikke gøre andet!

Ingen kommentarer: