tirsdag den 29. januar 2008

Det er en pige!

Hvis man kan være sikker uden at være sikker, så er jeg sikker! Vi skal have en lille pige...

Det er naturligvis helt uvidenskabeligt og irrationelt, men jeg er temmelig sikker på at inde i min mavse gemmer sig en lille pige.

Det startede med en fornemmelse! Lige som med Mathias, hvor jeg også sagde: "Køb blåt tøj, så går I ikke helt forkert!"

Så fik jeg det skidt - rigtigt skidt. Og det havde jeg overhovedet ikke med Mathias, så jeg blev enig med mig selv om at det er kun en tøs, der kan skabe sig så åndsvagt fra starten.

Og endelig i dag sagde jordemoderen at bebse's puls er i den høje ende af normalen. Der er intet belæg for det, men der er nogen der siger at drenges puls er lidt lavere end pigers.

Så derfor kan der ikke længere være nogen tvivl!
Vil I købe babytøj til vores bebse, så køb bare lyserødt, så går det nok ikke helt galt ;)

Ingen kommentarer: