onsdag den 13. februar 2008

19 uger ud af 40

Ja, jeg skulle måske vente med at skrive dette indlæg til næste onsdag, men jeg er så lamslået at jeg simpelthen lige må af med det.

Altså om præcis en uge er jeg allerede halvvejs i graviditeten. Det er f***** vildt!!!

Men i morgen skal jeg til scanning (det der hedder en misdannelsesscanning, hvor barnet bliver kontrolleret for evt. misdannelser på organer, ryg osv). Det er også ved denne scanning at den endelige termin fastsættes. Så jeg risikerer jo at blive rykket enten frem eller tilbage. Så måske er jeg alligevel slet ikke halvvejs om en uge :( Men nu ser vi i morgen...

Det sjoveste er da at jeg har termin på Brians fødselsdag, men det ændrer de jo nok i morgen. Sidste gang fik jeg ny termin ikke mindre end 4 gange - til sidst kunne jeg slet ikke huske datoen længere. Men så er det jo sådan at bebse er ret ligeglad med hvad lægen siger ;) Og kommer lige præcis til tiden...

Ingen kommentarer: