søndag den 10. februar 2008

Far og søn knyttes

I den kommende tid, er det Brians tur til at være hjemmegående og passe hjemmet. Ikke sådan 24 timer i døgnet..men forstået på den måde at vi bytter roller og det nu er min tur til at være den hårdtarbejdende, der skal arbejde over og komme sent hjem.

I de sidste mange år har Brian jo været på mange opgaver i udlandet og rundt om i DK, der krævede at han var væk i længere tid af gangen. I den tid har jeg stået for hjemmet. Nu har jeg en opgave foran mig på arbejdet, der kræver en del overarbejde. Så Brian har måtte affinde sig med at han skal være alene hjemme med mathias - selv sørge for aftensmad og alt det der...

Han siger med sin mund at alt er godt og det ikke er et problem, men på mange andre måder siger han at han ikke er helt tilfreds med situationen (jeg tror det er ubevidst). Men jeg har besluttet mig for at være ligeglad. Nu er det min tur! Og jeg er helt overbevist om at det er vildt sundt for far og søn at de er tvunget til at være så meget sammen og løse situationer uden mig...gad vide om det ikke i sidste ende også er sundt for mig ;)

Vi har lavet en aftale på arbejdet om at vi arbejder længe mandag og onsdag, hvor vi tager en 12timers dag og arbejder normal tid de øvrige dage. Det betyder at drengene skal klare sig selv mandag og onsdag. Og det skal nok gå...

Jeg var ellers begyndt til svømning for gravide om mandagen, men må give afkald på dette i noget tid. Jeg forventer at overarbejdet stopper igen omkring påske...

Ingen kommentarer: