mandag den 4. februar 2008

FASTELAVN 2008

I morgen skal Mathias i legestue med sin dagpleje og der holder de fastelavn - udklædt og det hele!!!

Og jeg kunne jo på ingen måde risikere at være verdens værste mor og lade Mathias være den eneste, der ikke er klædt ud. Derfor måtte jeg et smut i legetøjsbutikken og se hvad de havde. Egentligt var planen at han skulle være sørøver eller cowboy eller et eller andet, hvor han kunne have sit eget tøj på med en ekstra lille twist. Men det blev altså dette hundekostume, som han faktisk er glad for. Og det var en lettelse for jeg havde vitterligt regnet med at han nægtede at tage det på, hvilket han da også gjorde med den hundehat, der hørte til (men det havde jeg også forventet).
Jeg har prøvet at lære ham at sige "fastelavn", men det er blevet til: "faster min havn", hvad end det betyder :)

Ingen kommentarer: