torsdag den 7. februar 2008

Natteroderi

Endelig!

Nu er der uomtvisteligt liv at mærke fra bebse. Problemet er bare at bebse sover dagen væk og roder rundt om natten. Jeg mærker ikke meget til den om dagen, der gemmer den sig længst bagud i maven, så jeg ikke trykker på den mens jeg sidder på min kontorstol. Men når jeg ligger i min seng og trænger til ro, så er der pludselig dejligt meget plads at boltre sig på at det skal da udnyttes...De sidste 2 nætter er jeg blevet vækket af "bøllebank". Bebse tæsker og sparker løs på indersiden.

Det er da dejligt nok at mærke liv, meeeen behøver det være om natten? Og i en sådan grad at jeg vågner af det?

Og så håber jeg godt nok ikke at det er en fast indgroet vane hos bebse, der fortsætter når den ikke længere putter sig i maven, men skal ud til os. Puha, jeg synes at vi har haft vores del af natteroderi med Mathias. Så bebsen må meget gerne være dygtig til at sove OM NATTEN!!!

Ingen kommentarer: