mandag den 25. februar 2008

PÅSKEFERIE

Uh, vi knokler på arbejdet...

Det er (trods brok) vildt fedt at være med i et projekt, hvor der knokles i fællesskab og ambitionsniveauet er skyhøjt.

Det koster dog på både den fysiske og mentale front. Jeg er sgu' ved at mærke tyngde i mavsen og det bliver efterhånden lidt streng. Mental, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind, så meget savner jeg at være sammen med Mathias :( Når han ringer for at sige godnat til mig, siger han: "mor, kom hjem nu!" om morgenen, når vi står op siger han: "mor, blive hjemme i dag, dig og mig" FUCK!!!!!!!!!!!!!! Det er da modbydeligt............

Jeg var helt nede op til weekenden, men heldigvis var 1½ dags intenst samvær lige det der skulle til. Så nu er jeg glad igen.

Men den oplevelse fik mig til at tage en beslutning om at påskeferien skal bruges til at genvinde tabt grund og tid. Hvis jeg er heldig kan jeg få fri mandag til onsdag op til påske og vinde en lang ferie :) Uanset feriens længde skal vi væk sammen os 3. Så jeg leder efter et sommerhus et sted i DK. Kender du nogen, der har et sommerhus, der ikke koster en formue og er ledigt i påsken, så hører jeg gerne fra dig....

Ingen kommentarer: