onsdag den 2. juli 2008

Hvad laver du?

Nyder du din barsel? hører jeg tit...

Og ja, det gør jeg da, så meget man nu kan når det gør pisse ondt!
Min venstre isikiasnerve har bare sat sig fast, så jeg praktisk talt ikke kan gå :(
Heldigvis slipper den taget ind i mellem - bare sådan et par timer, så jeg da kan gå lidt rundt, men i den tid er jeg da mega øm.

Desuden er jeg en hval - og nu er barnet så stort at det for alvor trykker på lunger og hvad der ellers normalvis er plads til. Så jeg bliver forpustet bare af at synge godnatsang for Mathias :P Og enhver bevægelse kræver oceaner af kræfter. Men men men det er jo sådan det skal være - og måske er det indrettet sådan så kvinden bliver klar til at føde - for hvordan går det ellers til at gravide går og længes efter veer....?

Når jeg ikke har for ondt skynder jeg mig at planlægge tid med Mathias. Derfor har vi netop i dag været i Legoland (vi har jo sæsonpas). vi var der i ca. 3 timer, så kunne jeg ikke gå længere, men Mathias var faktisk også mæt af oplevelser og is, så turen gik uden protester hjemad. Hjemvendt tog vi lige en 2 timers middagslur og gjorde derefter kål på resten af madpakken.

Det var rigtigt dejligt at være sammen med Mathias på den måde, for måske sidste gang mens han er enebarn (jeg knuse-elsker ham simpelthen).

Ingen kommentarer: