mandag den 28. juli 2008

Lidt nyt

I dag er Kamille 12 dage!

Og jeg kan afsætte en smule tid til at blogge lidt...

Vi har fået verdens sødeste, lækreste og nemmeste lillesøster. Hun gør ikke meget væsen af sig og sover så godt at man skulle tro at det var umuligt at være så heldig.

Nogen kan måske huske at jeg tit har sagt at barn nr. 2 skulle være nem, sove godt og aldrig være syg, hvis det bare skulle gå nogenlunde lige op i forhold til Mathias. Og indtil videre ser det ud til at "nogen" mener at vi har fortjent at slippe lidt lettere denne gang - og heldigvis for det. Selvom Mathias jo faktisk er kommet ud på den anden side og er blevet en skøn knægt (med de sædvanlige drengenøkker), så ville det snart ikke være fair at jeg skulle sove så lidt igen og gå så meget til læge og gi' så meget medicin igen.

Kamille sover 2 lange lure i løbet af dagen, så bare jeg organiserer mig godt, kan jeg nå det meste dér (f.eks. gøre aftensmaden klar, så det bare er at tænde for varmen). Fra 16 - 17 tiden er hun meget vågen og vil kun 1 ting frem til kl. 22 og det er at spise spise spise. Det gør hun så med små pauser, hvor hun sover (ca. 10 - 15 min. af gangen). så om aftenen er jeg temmeligt bundet og derfor prøver vi også at undgå at skulle noget om aftenen, da det ikke er så fedt at være hjemmefra med et bryst konstant i munden på en baby ;) Hun sover så fra ca. 22 - 22.30 til kl. 03 og spiser i ca. 20 min. hvorefter hun sover til kl. 07, hvor storebror også står op, så det er jo vældigt godt "timet". Jeg er simpelthen frisk og kan sagtens springe min middagslur over :D Hvem havde troet det....????

BARNEDÅB
Den 24. august har vi barnedåb og hendes fulde navn er nu vedtaget:

Kamille Alberte Kodal Hansen

Alberte hedder hun efter min far, der hed Albert til mellemnavn. Det er min måde at holde mindet om min far i live på. Selvom jeg aldrig mødte ham har han en plads i mit liv.
Lige et foto af min sovende engel...
BYGGERI
Der sker en masse på vores byggeri og en af de nærmeste dage skal jeg nok lige afsætte tid til en opdatering på byggebloggen...følg med!

Ingen kommentarer: