torsdag den 16. oktober 2008

Blomsten er 3 måneder

Min lille Kamilleblomst er nu 3 måneder gammel...

Det på en underlig måde både gået vild hurtigt og alligevel er det læææææææænge siden hun kom til verden. Kender I det?!

Hun er vidunderlig... altså en af de der helt sjældne babyer, der bare er helt igennem lækker lækker lækker (jeg har så været så heldig at jeg har fået 2 af de sjældne babyer ;) ).

Efter god træning, med hovedparten af sine vågne timer på maven (efter officiel anbefaling: "dit barn skal sove på ryggen og ligge på maven når det er vågen"), er hun blevet uhørt dygtig til at løfte hovedet og kigge på sine legesager. Hun har fundet sine hænder og de har fundet hendes mund ;) Og faktisk er hun ret god til at daske til legetøjet i legestativet (her ligger hun heller ikke på ryggen, men på siden!!) og gribe fat i det kan hun også. Dygtig tøs! Når jeg tager hende i hænderne trækker hun faktisk sig selv op og vi fortsætter op på benene, hvor hun står ganske ganske kort og fortsætter over på mors mave.

Hun smiler det smukkeste og bredeste, tandløse smil, mens den lille tunge dirrer i munden. Hun siger: "Agry" (som betyder: mor jeg elsker dig!) og griner når jeg kilder hende.

Behøver jeg at sige at jeg er håbløst forelsket?

Ingen kommentarer: