mandag den 27. april 2009

Husmoderlige sysler

Hvem vidste det - At jeg kunne forklæde mig som husmoder, så ingen kunne se forskel på "hende" og mig?
Ganske vist stod det ikke på ret længe, men lidt har også ret.

I dag er Mathias, som sædvanlig, i børnehave og Kamille er, som noget helt nyt, i dagpleje en hel dag (9.30 - 15.00). så trisser jeg rundt herhjemme og venter på at klokken skal blive mange nok til at jeg kan hente dem og for at ha' en rimelig undskyldning at stikke Brian når han kommer hjem og spørger, hvorfor jeg ikke har ryddet op i det ekstremt syndige rod, der hersker, så har jeg kastet mig over at navnemærke ungernes overtøj og sko og et enkelt barnevognstæppe Kamille skal ha' med i dagpleje.

Jeg har købt strygemærkerne hos Ikast Etiket over nettet (selvfølgelig) og det er bare så let og bliver så fint. De fås i både sort og hvid (smart, når sort forsvinder på mørkt stof) og i lidt forskellige skrifttyper. Og jeg har også købt en anden slags strygemærke, der kan stryges i gummistøvler og sko. Det er nu smart!!!

Men så forsvandt husmoderen i mig og hende, der meget hellere vil bruge sin tid på nettet dukkede op igen - for straks jeg havde færdiggjort projekt "navnemærkning", greb jeg kameraet for at kunne vise jer, hvor fint det er blevet.

Ingen kommentarer: