onsdag den 29. april 2009

Nå ja...

og så starter jeg jo på arbejde igen i morgen (torsdag 30. april 2009) efter dejlig barsel med vidunderlige lille Kamille.

Har været på barsel siden 4 uger før fødslen PRÆCIST! så altså, siden 16. juni 2008

Glæder mig til at arbejde igen og det får jeg vist også lov til i den grad, hvis jeg skal tro hvad jeg bliver fortalt ;)

Kamille er glad for sin dagplejemor Jytte og de 2 skal nok blive fine venner :)

Det er det der tæller i min verden lige nu...har lagt den forbandede Cerebral Parese lidt på hylden og er helt almindelig mor med almindelige bekymringer og glæder. At Jytte skal træne Kamille kommer lidt i 2. række her de første dage...nu skal vi bare ha' tingene op at køre.

Gider ikke finde på en passende afslutning til dette indlæg...har ikke mere at sige og lunter i seng.

Ingen kommentarer: