søndag den 5. april 2009

Stay tuned in...

for nu kommer den spændende føljeton om Kamilles tænder ;)

I en alder af 8½mdr, tror jeg minsanden at Kamilles tænder har tænk sig at komme frem.

Mathias var kun 5½mdr, da hans første tand viste sig og da han var 12mdr havde han alle tænder (næsten. Manglede kun de allerbagerste kindtænder). Hvis Kamille skal nå det, skal det godt nok vælte frem med tænder de næste måneder, men det kan da også godt være at nu hvor hun har fået taget hul på det at det så bare kører derud af???

Men altså!!! Tanden er ikke fremme endnu, jeg kan bare se at den ligger og trykker godt på det ømme skind. Så derfor; stay tuned in for BREAKING NEWS!

Forresten, hun savler faktisk ikke selvom tanden er på vej. Mærkeligt? Men mon ikke det kommer ;)

Påske
Brian har taget fri mandag og tirsdag (skal blot på arbejde onsdag), mathias bliver hjemme fra børnehave og jeg har jo stadig barsel, så vi skal rigtigt nyde nogle dage sammen. Skønt!

(og så er der jo faktisk én du kender, der har fødselsdag i morgen - 32!)
I dag skal vi ud og grave huller til den fødselsdagsgave, jeg har fået af Brian og Mathias. Nemlig 3 frugttræer! Det er sgu' da en god gave :D
Jeg fik også en pink sommerfuglebusk af min mor. Den skal også i jorden i dag. Sommerfuglebuske er fantastisk smukke og så dufter de dejligt.

Dejlig påskeferie til jer alle.

Ingen kommentarer: