mandag den 4. maj 2009

Ekstase

Jeg har svært ved at udtrykke og forklare hvilken følelse jeg har i dag.

Ordet "ekstase" rammer vist meget godt.

Kamille kryber!!!

Fysen var her i dag og sagde at hun da synes at Kamille kom lidt fremad - at hun da i hvert fald gjorde alle de rigtige bevægelser. Narrrjjj, det kunne ikke passe, sagde jeg.
Da hun var kørt, skulle det nu alligevel lige prøves af og minsanden om hun ikke kryber fremad. Jeg skal da lige love for at der blev skreget og hoppet og danset. Lykke lykke lykke :)
Hun knokler for det - og det ser ud til at være hårdt arbejde, men hvor er det bare fantastisk at se på.

Kamille er simpelthen bare en sej tøs med det vildeste drive - hun skal sgu' nok komme frem i livet :D

Tænder
Desuden kan jeg lige fortælle at hun har 2 tænder i undermunden nu OG 4 tænder på vej i overmunden. Det ser godt nok vildt ud at 4 tænder buler så meget! I dag er en af hjørnetænderne brudt frem og den anden kommer nok i nat eller i morgen og inden vi når weekenden har hun nok også de 2 fortænder.

Det kan godt være at hun var længe om at komme i gang, men nu går det dælme stærkt.

Ingen kommentarer: