fredag den 21. august 2009

Succesoplevelse :)

Kamille var til sin første time med ridefysioterapi i går - torsdag.
Jeg havde lidt kriller i maven og var temmeligt spændt på hendes vegne.

Hun synes hestene var spændende, men så snart vi kom tæt på bakkede hun og synes vist de var lige store nok.

Så kom fys'en, der steg til hest og bad om at få lille Kamille - med cykelhjelmen godt spændt - op til sig. Kamille synes lige mor skulle med, men jeg sagde bare "hej, hej" og lod dem lunte afsted.

Og det var bare en KÆMPE SUCCES!!! :D
Jeg er SÅ glad, for at det gik så godt. Kamille slappede fuldstændigt af - var helt blød i sine ellers spændte muskler og nød det - det kunne man simpelthen se.
De luntede lidt rundt inde i hallen og derefter tog de en lille kort tur ud i naturen. Jeg stod i vejkanten ved indkørslen til rideskolen og vinkede da de tog afsted og da de kom tilbage og begge gange smilede hun stort og vinkede bare til mor :D

Da de var færdige, sagde fys'en at hun var imponeret over hvor nem Kamille var, at hun var et naturtalent (ja ja, store ord - men vi ved hvad hun mener ;) og at hun virkeligt synes det var en fantastisk første gang. Nede af hesten var Kamille stadig i perlehumør og hun lavede ridebevægelser med kroppen; "mere, mor, mere" ville hun ha' sagt hvis hun kunne Og så sluttede hun af med at charme fys'en alt hvad hun kunne - store smil, hovedet på skrå og hovedet over til fys'ens skulder. JO JO... der er vist dannet god grobund for et godt samarbejde mellem de 2

Jeg ville bare dele min glæde med jer. Det var en fantastisk oplevelse

Ingen kommentarer: