onsdag den 10. februar 2010

Ører - del 2

I går var vi til ørelæge, Mathias og jeg.

Og ørelægen fandt nøjagtigt hvad jeg regnede med derinde :(

Vi fik os en lille snak omkring de her dræn.

Ørelægen erkendte at han var lidt konservativ hvad dræn angår - altså han holder lidt igen.
Jeg vil jo utroligt gerne ha' nogel nye i, men jeg erkender også at jeg ikke har hans ekspertise.

Han fortalte at det godt nok ser skidt ud derinde, men at han til gengæld også kan se på Mathias' trommehinder at de har haft dræn flere gange (=arvæv), hvilket i længden jo kan give "stive" trommehinder, der nedsætter hørelsen (så vidt jeg har forstået!).

Kompromisset blev at vi giver det 3-4 uger og hvis det ser lige sådan ud til den kontrol, så kommer han på næste operationsdag (10. marts - kun 2 dage før min termin ).

Bare lige en update på et sæt ører, der kan give hvem som helst rynker i panden.

Ingen kommentarer: