tirsdag den 9. marts 2010

Hun nåede det, sgu'!!!

NEJ NEJ NEJ - JA JA JA JA JA Wiiiihhhhhuuuuuu!!!!!

Kamille går sgu' :D
Tænk sig, hvor er det ubeskriveligt vildt - jeg er simpelthen helt rundt på taget lykkelig -euforisk glad. Nøj, hvor har støjniveauet herhjemme været højt her til aften. Der er blevet skreget og jublet og leet højt - VILDT HØJT!!! :D

For lige pludselig slap hun og fik 5 skridt. Jeg troede ikke vi kunne få hende til det igen, men jo da... igen og igen og igen og hun griner og griner af fryd. I kan tro hun ved hvad hun har præsteret. Fantastisk!!!

Da jeg fandt ud af jeg var gravid tilbage i starten af oktober, sagde jeg til alle, der er med til at træne Kamille at de skulle i arbejdstøjet, for Kamille skulle lære at gå inden 12. marts, hvor jeg har termin. Jeg kunne simpelthen ikke overskue at slæbe både hende og babyen. Det havde vi ikke lige regnet med kunne lade sig gøre..... Så jeg var indtil for bare et par timer siden fuldt ud tilfreds med at hun kunne gå ved 1 hånd. Så skulle jeg ikke slæbe, bare holde i hånd. Ganske udemærket, men det her er da bedre....100.000.000.0000X bedre :D

Uha uha, jeg er så lykkelig (og så kan baby jo også frit kigge ud nu - men jeg er heldigvis slet ikke utålmodig ;)

1 kommentar:

Lene A. sagde ...

Altså - der sker da ting og sager nu :-) Hun er en super skøn lille sag, jeres Kamilleblomst - og jeg bliver helt rørt over hendes glæde. Og ja, så kan du jo overveje at føde til termin denne gang :-) Knus, Lene