onsdag den 7. april 2010

smuk smuk og skøn - synes jeg :)

Bare lige et par enkelte billeder af et par af mine børn - ingen af storebror i denne omgang desværre.

En sovende engel
Man er vel aldrig for lille til at ta' en lur på sansegyngen, mens det stille vugger...?!!!

Kamille er intet mindre end begejstret over at kunne gå.
Hun elsker det og gider ikke kravle mere - hvorfor også når man kan gå :) Vi kan godt se at når vi når til aften er hendes gang påvirket og hendes ben er trætte. Men hun skal nok få det trænet op!


Kamille forsøger at charme sig ind hos fotografen - og det gør hun vist meget godt!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg har fulgt dig lidt via Netdoktor, hvor jeg var på februar 2008 terminen. Hvor er det skønt, at Kamille går selv og i det hele taget er så fantastisk. Jeg laver selv motorisk træning med min meget for tidligt fødte pige for at mindske risikoen for, at hun får problemer senere. Så selv om vores børns situationer ikke kan sammenlignes, så kan jeg i den grad følge dig i glæden over hvert skridt i Kamilles udvikling. Og tillykke med den lille ny. Han ser ligesom sin storebror ud til at være en dejlig dreng.