lørdag den 26. juni 2010

Nervøs

Jeg er ret nrvøs for tiden...

Nervøs for at der skal opstå noget med Kamille! Som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg, så går det bare rigtigt godt for tiden og Kamille er en næsten helt normal tøs, der volder os næsten helt normale bekymringer.

Men bare der er det mindste bliver jeg bange og får ondt i maven. Hun skal bare kigge forkert, være stille for længe, lave en lyd mens hun sover...eller...hvad som helst....

Kamille har det godt og der er absolut intet der berettiger min nervøsitet!

Jeg tror jeg har det sådan, fordi jeg er bange for at det er FOR GODT TIL AT VÆRE SANDT, jeg er bange for at det går galt igen.

Jeg må prøve at lægge det bag mig, for det er absolut ikke rart at være bange hele tiden. Jeg må prøve at tro på at det faktisk er vores tur til at ha' det godt.

Ingen kommentarer: