lørdag den 26. juni 2010

Underlig blandet følelse

Jeg synes 2010 har behandlet os godt!

Jeg synes at vi lige nu er ved at komme på fode igen og at vi nærmest kun har HELT ALMINDELIGE bekymringer. Og det er jeg bare så taknemlig for.

Og så alligevel...var til Kranio Sakral Terapi med lille Kristian pga en (ufarlig) stram halsmuskel og får den idé at næste gang han skal afsted skal vi ha' en dobbelt tid, så jeg også kan få en tur. Føler mig lidt fysisk brugt - det er jo hårdt at slæbe for/på 3 unger. Jeg ligger ikke mere i det end almindelig slidtage og træthed.

MEN da hun med stille stemme og direkte øjenkontakt siger at hun bare så godt kan forstå at jeg er træt med alt det vi har været igennem de sidste 2 år (m. Kamille og generelt), er jeg bare lige ved at knække sammen og tude :S

Det kom bare HELT bag på mig! Både at en fremmed kunne se mig så klart og vise mig helt ukompliceret medfølelse og at hun havde ret - altså at jeg ikke er ovre det, at det stadig sidder i mig og slider. Det tog lige pusten fra mig!

Men faktum er dog at DET GÅR GODT for tiden :)

Ingen kommentarer: