søndag den 2. januar 2011

..Og forresten; GODT NYTÅR!!!

Jeg sidder her, juleferiens sidste morgenstund sammen med Kristian, resten af huset sover endnu. Det var en dejlig nytårsfest sammen med verdens bedste mødregruppe (dog måtte vi undvære 1 familie - Øv, Pia - du var savnet). Det blev sent og i sær Mathias må trænge til søvnen nu, for han holdt ud lige så længe som de voksne og faldt først i søvn på vej hjem i bilen omkring kl 02.45
Det er lidt trist at ferien er slut, for det har bare været vidunderligt at være hjemme sammen. Mathias har haft flere dage i nattøj end dage, hvor han nåede i tøjet :) Men jeg kan nu godt mærke på Brian at det er ved at være tid til at komme på arbejde igen... :P

Kamille har rigtigt været med på alle løjerne omkring jul, nisser, julekalender, julemand og gaver i år. Mest af alt har hun været helt opslugt af "Nissebanden i Grønland" som vi har set på DVD hver aften i stedet for det de har vist på TV. Mange gange dagligt bliver jeg spurgt: "Se bessebannen (=nissebanden)?" :)
Juleaftensdag, får ungerne deres gaver af Brian og jeg om morgenen. Så har de noget at få dagen til at gå med og ikke så mange pakker at åbne om aftenen. Det kan godt være lidt overvældende med så mange gaver på 1 gang...

Her er jeg julemorgen med mine enestående unger
Som nævnt fejrede vi Nytår med mine veninder og familier...10 voksne og 14 (LÆS: FJORTEN!!!) børn :) Men det var ikke helt nok for Mathias og jeg, så vi arrangerede nytårsfest igen den 1. januar. Vi lavede lidt lækkert aftensmad. Mathias dækkede fint op med stearinlys, små vinglas og servietter og så skød vi det sidste krudt af inden sengetid. Et stort hit hos ungerne at holde fest. Så Mathias og jeg har aftalt at det må vi gøre noget oftere :) Og helt ærligt, så savnede jeg lidt vores egen nytårsfest i ro og mag herhjemme med ungerne - så 2 fluer med 1 smæk!

Nytårshilsner fra Klanen Kodal Hansen
Jeg vil inderligt ønske jer et lykkefuldt 2011.
Der er mange af jer derude, som jeg holder så meget af og håber at kunne se meget og gøre hvad jeg kan for at hjælpe med at gøre det til et godt år.
De aller kærligste nytårsknus fra "alle os til alle jer..."

Ingen kommentarer: