lørdag den 13. april 2013

Bondegårdsbesøg

Det er faktisk ikke fordi det er noget særligt for os...vi bor jo selv midt på en mark (jo, bogstaveligt talt!!!) og nærmeste nabo er ungernes farmor og bedstefar med det dejligste lille økologiske landbrug med røde danske malkekøer og håndtamme kalve.

Men alligevel er det noget helt særligt

når vi besøger min svoger og svigersøster, deres lækkerbasse af en baby og deres bondegård med flere køer end vi kan tælle og de fineste små dværghøns. Og det er det fordi vi ELSKER dem SÅÅÅ HØJT - altså ikke køerne og dværghønsene, men menneskerne ;)

Og i dag var det ekstra spændende fordi deres dværghøns har udruget en lille bitte kylle rylle, der skal hedde idéfix (så håber vi dælme den overlever!)

Her er en lille fotoreportage af vores dejlige bondegårdsbesøg :)


 Lille Idéfix putter sig med sine kommende søskende

 Der ruges






 Lækkerbassen med kusine Kamille

 Lækker steg på bordet (ja, jeg mener Lækkerbassen :) )
Et af de sjældne - et billede af mig og så endda med ham jeg er så vild med :)
Billedet er taget af min dygtige Mathias

Ingen kommentarer: