tirsdag den 4. marts 2008

Hvordan forkæler man en jysk mand?

Som det fremgår af sidste indlæg, bruger jeg en lille smule tid på mit arbejde i denne tid.
(NB: rigtigt fedt, det begynder nemlig at ligne noget og vi når med 99% sikkerhed deadline :D)

Men der er jo som bekendt ikke noget, der er så skidt at det ikke er godt for noget... Og i dette tilfælde er der flere positive aspekter.

1. Efter en krise forrige weekend, har jeg nu lært at være lidt væk fra Mathias og stole 10000000000% på at Brian og Mathias hygger sig sammen.
2. Brian har lært at være sammen med Mathias på en mere afslappet måde og han skælder ikke ret meget ud på ham længere.
3. Brian er (om muligt) blevet en endnu større stjerne i Mathias' øjne, nu hvor de er så meget alene sammen.
4. Brian har overtaget total styring med hjemmefronten. Jeg laver ikke dagens gode gerning...Brian rydder op, fylder/tømmer opvaskemaskinen, vasker tøj, laver mad, køber ind uden at ringe til mig for at høre hvad vi mangler - jeg åbner en gang i mellem køleskabet og opdager at han har været ude at handle...ALT DETTE gør han fuldstændig uden at kny eller kommentere det. Han gør det bare og virker tilfreds med at jeg bare arbejder, spiser og sover.

Derfor overskriften!!!
Jeg er SÅÅÅÅÅÅ taknemlig og glad (og lidt overrasket) over min søde mand. Så jeg bliver simpelthen nødt til at vise ham det. Men hvordan forkæler man en jysk mand? Brian er jo en typisk jyde, der ikke er til de store armbevægelser og opmærksomhed. Det er sgu lidt lettere med kvinder...invitér mig ud at spise og køb en buket blomster, så er jeg jo rørt. Men Brian....???

Hvad i alverden skal jeg finde på for at vise ham at jeg oprigtigt vil gøre noget godt for ham, fordi han så uselvisk har trukket det tunge læs?

Alle idéer vil blive modtaget med glæde...(skriv til mig på denne mail)

Ingen kommentarer: