mandag den 21. januar 2008

Så lykkedes det :)

Brian fik sin bil!

Det blev ikke til bilen fra Svendborg. Da han kom derned, viste det sig at bilen havde en skade i fronten, som det var lykkedes ejeren at undgå at fortælle om...Brian var tosset!!!

Lørdag hentede han i stedet en 306'er i Hinnerup. Rigtig fin og flot vedligeholdt bil. Så er vi vist begge glade.....Brian fordi han igen er kørende og jeg fordi jeg endelig slipper for at høre mere om de åndsvage biler :)

Mathias har også fattet meningen. "Fars bil stykker. Far få ny bil..."

Som I også kan se her ved siden af, så vokser bebse godt for tiden. Indtil nu foregik væksten med 1-2 mm i ugen. Nu går det anderledes hurtigt...på 14 dage går bebse fra at være ca. 8 cm til at blive 16 cm - dvs. 8 cm på 14 dage i stedet for 5 mm. UHA!

Man begynder også at kunne se forskellen. Selvom Brian (med sin misforståede ærlighed) fortæller mig at jeg bare stadig ser buttet ud i stedet for gravid. Jeg har prøvet at forklare ham at det absolut er det helt forkerte at sige, men den trænger vist ikke helt ind.

Ingen kommentarer: