fredag den 25. september 2009

STOOOOOOOOOOOOOP....det går alt for stærkt!

Uha, det går stærkt.
Jeg tror jeg må erkende at min baby er væk og i stedet er kommet en lille pige med temperament og vilje.

Onsdag var en stor dag; Jeg købte Kamilles første par sko (støvler). Ja, fyssen sagde at hun da skulle ha' sko på udenfor - stadig bare tæer indenfor!
Den var jeg ikke længe om at udnytte ;) Fluks strøg jeg ned til skobutikken og købte et par lækre støvler til at lege i udenfor. Jeg var selvfølgelig fristet af alle de fine sko og støvler i pigefarver med palietter og glimmer, men besindede mig og huskede at komforten og støtten er vigtigst.

Herunder ser I hende stå og slikke på ruden i ført sine nye støvler (og ja, hun er selv kommet op at stå på den måde :D )Og her skal velcroen selvfølgelig prøves af....
Men det er ikke det hele...
Kamille kan selv spise sin havregryn nu!!! Er det ikke vildt???
Se bare her...
Jo, babyen er vist definitiv væk. Men pyt for den lille pige er en lige så stor solstråle som babyen :)






Ingen kommentarer: