torsdag den 22. oktober 2009

Beviset!!!

Den er god nok, det er en minibebse, der rumsterer derinde, se bare selv...

Minibebse sutter på fingre

Minibebse gnider sig i øjet og drikker fostervand

Desuden går det helt vildt stærkt med at blive tyk nu... heldigvis har jeg ikke taget på endnu. Indtil sidste uge har jeg faktisk tabt mig, så "projekt 12 år tilbage i tiden" viser -8,3kg. Søndag er vejedag og i søndags stod den på 0 - altså i den forstand at det var status quo fra ugen før - intet tabt, intet taget på :) Med Mathias og Kamille tog jeg omtrent 20kg på. Denne gang vil jeg gøre hvad jeg kan for at holde det mellem 10-15 kg. Lad os håbe at jeg ikke bliver en omvandrende vandmand, som jeg var med mathias, hvor jeg tog 8kg på på 3 uger - bare i vand. Puha, det var ikke sjovt.

Uge 19+4

Ingen kommentarer: