mandag den 19. oktober 2009

GODT SÅÅÅÅ!!!!

Nu håber jeg dælme ikke der kommer flere overraskelser....

Var til scanning i dag for at blive lidt klogere på en terminsdag. Lægen havde ret i at jeg var langt henne, men helt rigtigt havde han nu alligevel ikke gættet.

Vi så en MEGET livlig og temmeligt stor minibebse. Så jordemoderen måtte fortælle os at vi ikke skal ha' ny baby omkring 8. april, men i stedet 12. marts!!! Det var jo alligevel SNART! Jeg er således 19+2 i dag dvs om 5 dage er jeg halvvejs i graviditeten...for S&/%%%¤##&%//# Det er sgu' da for sindsygt. Tror virkeligt at alt humlumhej'et omkring Kamille har tæret så meget på mig og krævet så mange tanker at jeg intet overskud har haft til at mærke efter. Derudover kunne hun se i dag at jeg har foranliggende moderkage (altså moderkagen ligger lige under maveskindet og de cm fedt, der nu måtte være) og det virker som en stødpude, så der går noget længere tid inden man kan mærke bebsens bevægelser.

tja, men det var vel det for denne gang...ikke flere overraskelser til mig, tak!!!

Ingen kommentarer: