tirsdag den 4. december 2007

2. arbejdsdag

Jeg burde velsagtens ha' skrevet i går, men jeg gik kold på sofaen ;)

I går var min første arbejdsdag ved Vejen Trælast, som Online Marketing Coordinator. Det går indtil videre ganske udemærket. Starter stille og roligt, men det er nok også kun fordi jeg ikke har det samlede overblik over arbejdspuklen, der venter forude... men jeg kan ane længere forude i disen at det bliver heftigt. Og jeg elsker at have travlt og mærke presset og suset. Så det bliver sjovt :D

Som jeg sagde til Hans (min tidligere og nye (igen) kollega og ven), første arbejdsdag har været som at træde i et par gamle træsko, der er gået godt til. Men det er ikke kun pga. ham. jeg synes her er en fin stemning og man bliver taget godt, men ikke overstadisk i mod. Måske er jeg også blevet mere voksen ;)

Jeg har selv bemærket at tiden ved PRIMO Vinduer har styrket og modnet mig. Jeg er endnu mere selvsikker end før og det har nok noget at sige i forhold til hvordan jeg er gået ind til det her jobskifte. Jeg er sikker på at komme godt ud af det med mine nye kolleger :D De er nemlig søde...

Så en rigtig god start på jobbet.

Ingen kommentarer: