onsdag den 13. maj 2009

Morning from Hell

ARRGHHHHHHHHHHH!!!!

  • Hovedpine
  • Træt
  • Træt Mathias + træt mor er bare en dum kombination på en hverdagsmorgen, hvor man skal ud af døren. Uha, hvor blev vi uvenner, men heldigvis gode venner igen inden jeg afleverede ham i børnehave.
  • Kom alt for sent ud af døren pga. umulig træt mathias
  • Spejderhuset, hvor jeg skulle aflevere Kamille i dag (pga. udflugt) havde flyttet sig i løbet af natten, så det ikke lå der hvor gds.dk viste det lå i går.
  • Kom alt for sent på arbejde, fordi jeg skulle lede efter det åndsvage spejderhus
  • Har glemt min mobil hjemme.
  • Computeren var 100 år om at starte og skabte sig åndsvag
  • Træt
  • Hovedpine

Alt sammen bare for at sætte en fed streg under at denne morgen bare var ond i sulet.


(Heldigvis evner jeg ikke at være sur ret længe, så mon ikke jeg snart smiler igen?)

Ingen kommentarer: